منو

مد قوانین کمتری از آنچه مردم فکر می کنید دارد. مطمئناً دستورالعمل هایی وجود دارد، اما زمانی که قوانین را بدانید، می توان آنها را شکست!
در طول سال‌ها، شاهد این بوده‌ایم که مردان بارها و بارها اشتباهات مشابهی در انتخاب لباس انجام می‌دهند، با وجود اینکه هزینه و زمان صرف انتخاب لباس خود می کنند اما متاسفانه نمی توانند نتیجه مطلوبی بگیرند.برخی اشتباهات جزیی می تواند ظاهری ناخوشایند برای استایل آقایان خلق کند. امروز ما در مورد 5 قانون اساسی صحبت می کنیم که نباید آنها را بشکنیم.

البته ایده‌های بد بسیار بیشتری از اینها وجود دارد، ما فقط چند مورد از مطلق‌ها را ارائه می‌کنیم که بدون توجه به هر اتفاقی همیشه یک خطا خواهند بود.

۱- پوشیدن ساسبندر و کمربند

ساسبندر برای بالا نگه داشتن شلوار شما طراحی شده کمربندها هم همینطور، بنابراین، شما به هر دو نیاز ندارید. مهمتر از آن،پوشیدن هر دو همزمان، نه تنها یک خطای مد آشکار است، بلکه تصویر کلی شما به یک مستطیل تبدیل می شود.

suspenders with belt

۲-پوشیدن جوراب های نادرست با شلوارها

این ممکن است رایج‌ترین اشتباهی باشد که آقایان انجام می دهند. وسوسه هماهنگ کردن جوراب با کفش‌هایتان امری واضح است، اما این ایده اشتباهی است. جوراب‌ها عمدتاً یک لباس زیر محسوب می شوند و معمولاً مشخص نیستند.پس تا حد امکان جوراب را با رنگ شلوار خود هماهنگ کنید.بنابراین، مردانی با سلیقه گسترده در رنگ‌ها به یک کشوی جوراب بسیار متنوع نیاز دارند، یک کشوی پر از جوراب‌های مشکی تنها زمانی مفید است که همه شلوارهای شما مشکی باشد.

white socks with dress pants 

۳- پوشیدن پیراهن با یقه های ایستاده

دو خطا در اینجا به نوعی تبدیل به یکی شدند، زیرا آنها مرتبط هستند و هر دو ناخوشایند هستند. یقه پیراهن شما هرگز نباید ایستاده رها شود ، کل لباس باید به صورت یکنواخت تا شود. یک پیراهن یقه دار،بایستی به درستی تا شود. اگر کت می پوشید، دومین چیزی که باید به آن توجه کنید، همپوشانی با یقه است. نقاط یقه هرگز نباید از لبه برگردان کت بیرون بزنند.

suit buttoning rules

 

۴- دکمه های جلیقه ، ییراهن و کت و شلوار را اشتباه بستن

دکمه ها مکان آسانی برای خطا هستند زیرا قوانین برای لباس های مختلف متفاوت است.چند قانون کلی وجود دارد

دکمه های کت ها هرگز کاملاً بسته نمی شوند مگر اینکه کت های چهار دکمه ای باشند. معمولا دکمه های کت های دو دکمه ای در بالای لباس و کت های سه دکمه ای در وسط قرار دارند.

برخی مواقع ممکن است طراحان لباس آخرین دکمه را ببندند و یقه ژاکت را تا کنند اما بهتر است که شما اینکار را نکنید چرا که در تیپ های معمول از این روش استفاده نمی شود. دکمه های کت را در جایی که قرار است باشد ببندید.

suit buttoning rules

معمولا در جلیقه ها پایین‌ترین دکمه را باز میگذارند هرچند این رسم خاستگاه منطقی ندارد (پادشاه انگلیس ادوارد هفتم برای راحت بودن دکمه های جلیقه اش را باز میگذاشت، بعد از مدتی این به یک رسم بین شاهزادگان واشراف تبدیل شد). سعی کنید از این به بعد به هنگام پوشیدن جلیقه دکمه های پایینی آن را ببندید.

۵- رنگ کفش و کمربند

اگر میخواهید خوب لباس بپوشید، رنگ کفش هایتان را با کمربند هماهنگ کنید. لازم نیست این دو حتما از همان چرم یا هر چیز دیگری ساخته شوند، اما رنگ ها هماهنگ باشد، نه کفش قهوه ای و کمربند مشکی، یا بالعکس!

مشخصا رنگ های روشن و کفش های چند رنگ در این قانون نمیگنجند اما در کل شما در هنگام انتخاب کفش و کمربند باید به دنبال رنگ های هم خانواده و هماهنگ باشید و حتی در پر رنگی و کم رنگی آنها هم دقت داشته باشید.

در نهایت تفاوتی نمی‌کند که استایل شخصی شما چیست، مهم این است که بدانید چگونه به روشی مناسب، برای هر موقعیت بهترین لباس را انتخاب کنید و بپوشید.

با عضویت در خبرنامه از تخفیفات و جدیدترین های فروشگاه با خبر شوید.
CopyRight © RAMONESET. All Rights Reserved.Created By Marzieh Shafiee