منو

اگر به افراد پیرامون  خود دقت کرده باشید متوجه می شوید هر فردی از سبک خاصی برای انتخاب و پوشیدن لباس هایش استفاده می کند . نکته جالبی که وجود دارد این است که شما می توانید با دانستن و شناخت انواع استایل، تا حدودی از شخصیت دیگران مطلع شوید چرا که سبک لباس پوشیدن هر فرد نشان از شخصیت درونی اوست اما برای فهمیدن این موضوع لازم است که ابتدا با انواع استایل آشنا باشید.

در یک کلمه استایل کژوال Casual یعنی سبک راحتی! این سبک لباس پوشیدن یعنی بدون زحمت زیاد طوری بپوشید که بتوانید روزمره مورد استفاده قرار دهید.
در این میان برخی به سمت لباس های پایه ای و ساده کشیده می‌شوند. برخی با خلاقیت یک استایل کژوال Casual فوق العاده می سازند.

انتخاب عناصر استایل کژوال Casual پوشیدن یعنی چیزی را بپوشید که مختص فصل نباشد و به گونه ای که با اضافه کردن لایه بندی یا کم کردن آن بتوان گرمی و سردی آن را تنظیم کرد.
به زبان ساده پایه و اصول استایل کژوال همان لباس های پایه هستند که در مطلب زیر برای شما نام می بریم.

برای اینکه همیشه بتوانی استایل کژوال Casual خود را بدون دردسر درست کنید این اقلام را در کمد لباس تان داشته باشید.

 

استایل کژوال مردانه

 

لباس های پایه و ساده ی استایل کژوال

تی شرت در استایل کژوال

 یکی از اساسی ترین لباس ها در استایل کژوال تی شرت ساده است که با هر لباسی ست می شود تیشرت های ساده با رنگ های طوسی، مشکی و سفید یکی از ملزومات شما برای استایل کژوال است. تی شرت را می توانید بیشتر با هودی، سویشرت و... ست کنید

 

تیشرت مردانه استایل کژوال

 

 شلوار جین در استایل کژوال 

شلوار جینی انتخاب کنید که هم با کیفیت باشد و هم شیک باشد و در عین حال در آن راحت باشید و شلوار جینی نباشد که به بدن بچسبد. با توجه به سلیقه شخصی خود می توانید رنگ آن را انتخاب کنید اما برای استایل کژوال بیشتر رنگ های تیره به کار می رود که می توانید با هر نوع لباسی با طرح و رنگ های مختلف ست کنید

 

شلوار جین مردانه

 

هودی در استایل کژوال

 یکی از اساسی ترین پایه های استایل کژوال استفاده از هودی است که می توانید در هر جایی از آن استفاده کنید و با هر لباسی آن راست کنید مثلا می توانید از هودی در باشگاه های ورزشی، خیابان، پاساژ و هر مکان غیر رسمی استفاده کنید. هودی ها طرح و رنگ های مختلفی دارند و به راحتی می توانید آنها را با شلوار جین، کفش کتونی و لباس ست کنید. هودی با شلوار اسپرت جاگر بسیار شیک و جذاب می باشد.

هودی مردانه

 

کفش کتونی در استایل کژوال

در هر جا و مکانی میتوانید به راحتی از کفش کتونی با هر طرح و رنگی استفاده کنید و اگر در موقعيت رسمی هستید و یا برای سرکار میخواهید از کفش کتونی استفاده کنید سعی کنید جنبه اسپرت نداشته باشد و از جنس چرم و طرح ساده و رنگ تیره باشند.

کفش کتونی کژوال

با عضویت در خبرنامه از تخفیفات و جدیدترین های فروشگاه با خبر شوید.
CopyRight © RAMONESET. All Rights Reserved.Created By Marzieh Shafiee