منو

انتخاب رنگ مناسب برای استایل تابستانی در فصل گرما نکته قابل ملاحظه ای است که به بررسی این موضوع به طور خلاصه میپردازیم . فصل تابستان یکی از مناسب ترین فصل ها برای سپری کردن اوقات فراغت در بیرون از خانه میباشد . اما گرمای فصل تابستان گاهی اوقات اذیت کننده است و عموما افراد به دنبال راه حلی برای خنک نگاه داشتن بدن خود در این فصل هستند . بهترین راه حل پیشنهادی رام وان به شما استفاده از رنگ های روشن در استایل های تابستانی شماست !

بررسی رنگ های مناسب استایل تابستانی

رنگ آبی در استایل تابستانی

رنگ آبی سمبل آرامش است و همزمان احساس امنیت را به طرف مقابل القا میکند. از دیگر ویژگی های انتخاب رنگ آبی احساس خنکی این رنگ است و با دیدن رنگ آبی ترشحات شیمیایی آرامش بخش نیز در مغز منتشر میشود. انتخاب رنگ آبی برای استایل تابستانی یک انتخاب محافظه کارانه در عین حال پرطرفدار است .

 " استایل پیشنهادی تابستانه رام وان در رنگ آبی "

انتخاب رنگ برای استایل تابستانی
رنگ سفید در استایل تابستانی

از مهمترین ویژگی های رنگ سفید انعکاس گرما و نور خورشید است، این عمل سبب خنک نگاه داشتن بدن در روزهای آفتابی میشود. رنگ سفید رنگ پاکی و تمیزی است و از طرفی انرژی موجود هنگام رنگ سفید سبب ایجاد حس و حال خوب و به زبان دیگر مود خوبی را ایجاد میکند . رنگ سفید را انتخاب اول خود بگذارید .

 " استایل پیشنهادی تابستانه رام وان در رنگ سفید"

white summer style

رنگ سبز در استایل تابستانی

رنگ سبز نماد اطمینان و همزمان نماد طبیعت است . این رنگ همانند رنگ آبی آرامش بخش است. رنگ سبز نوید سلامتی ، شروع و اعتماد به نفس را میدهد. این رنگ یکی از رنگ های مناسب در استایل تابستانی شماست عموما با رنگ های دیگر هم هماهنگی بالایی دارد و تضمین خوش پوشی شماست .

 " استایل پیشنهادی تابستانه رام وان در رنگ سبز"

couple set style111

رنگ قرمز در استایل تابستانی

در تفریحات دوستانه و دورهمی های تابستانی انتخاب رنگ قرمز شما را جذاب تر و با انرژی تر نشان میدهد. با انتخاب این رنگ در استایل تابستانی نگاه ها روی شماست !

 " استایل پیشنهادی تابستانه رام وان در رنگ قرمز"

couple set style061
رنگ زرد ونارنجی در استایل تابستانی

نماد سرزندگی ، هیجان و حتی انرژی بخشی خورشید را در دو رنگ زرد و نارنجی میشه پیدا کرد. در طیف رنگ های گرم این دو رنگ جزو پرطرفدار ترین رنگ ها هستند که جلوه ای از انرژی مثبت را در شخصیت شما ایجاد میکنند.

 " استایل پیشنهادی تابستانه رام وان در رنگ نارنجی"

استایل ست نارنجی تابستانه

رنگ هایی که راجع به آنها توضیح دادیم جزو محبوب ترین ها در انتخاب رنگ برای استایل تابستانی محسوب میشوند. دقت در انتخاب رنگ مناسب تاثیر مستقیم بر خوشپوشی شما دارد ! بهترین خودتان باشید ..

با عضویت در خبرنامه از تخفیفات و جدیدترین های فروشگاه با خبر شوید.
CopyRight © RAMONESET. All Rights Reserved.Created By Marzieh Shafiee